Skalérbart omkostningseffektivt tryghedsalarm system fra SecuraCare

Til omsorgsinstitutioner, plejehjem og beskyttede boliger

Se løsninger for private her

SecuraCare  tryghedsalarm

Tryk på knappen og hjælpen er ALTID i nærheden

Døgnbemandet kontrolcentral

Vælg selv hvem alarmen skal gå til

Mulighed for systemer i større skala eksempelvis plejehjem

Lave driftsomkostninger

Fleksible løsninger

Mulighed for app-overvågning

Tryghedsalarm skræddersyet til jeres fysiske rammer

Ingen fastnet nødvendig

Sikkerhed døgnet rundt

Få tryghedsalarm system fra SecuraCare

Et færdigt system klart til brug, leveret med SIM-kort lige til at tilslutte i 230v stikket

Opkald til egen telefonliste  eller maksimal tryghed ved tilslutning til vores døgnbemandede kontrolcentral

Simpelt nødkaldstryk til håndleddet

DECT nødkaldstryk med 2-vejs tale

Mulighed for tilslutning af brandmelder

Vores døgnservice sikrer dig optimal drift af dit SecuraCare-system

SecuraCare leverer også til det kommuner og andre offentlige institutioner.

Hos Secura Care leverver vi også tryghedsløsninger til det offentlige og til sundhedssektoren.

Enkelt driftssikkert system

Vores tryghedssystem kan skaleres fra 1 person og helt op til større plejecentre uden at det er nødvendigt med en større installation.

Lave omkostninger

Systemet er omkostningsseffektivt og alt efter hvilket setup, I ønsker starter prisen på xx kr pr måned for den billigste løsning. Systemet kan både tilsluttes, så alarmen går til en vagthavende eller de pårørende. Skaleringsprisen er også meget fordelagtig, ekstra tilslutninger til SecuraCare er meget økonomisk effektivt, da der kan kobles flere brugere op på den samme SecuraCare centraler.

Vandtæt tryghedsalarm

De fleste faldeulykker foregår på badeværelset. Derfor har vi lagt vægt på at vores håndledsalarm er 100 % vandtæt, således at, hvis uheldet skulle være ude, mens brugeren opholder sig på badeværelset eller er i bad, så fungerer tryghedsalarmen også, så kontrolcentralen, de pårørende, omsorgsperson eller den vagthavende sygeplejerske hurtigt kan reagere på nødkaldet.

Dansk firma

SecuraCare er et 100 % dansk ejet firma med mere end 10 års erfaring inden for sikkerhed og tryghed. Derfor kan både kommuen, plejercentret og de pårørende være sikre på, at brugeren altid kun er et tryk fra hjælp.

Røgmelder

Til SecuraCares tryghedssystem fås også en røgdetektor, der går direkte til SecuraCares kontrolcentral i tilfælde af brand.

Mulighed for App-alarm

For personale og for de pårørende er der mulighed for at få alarmen eller en hændelsesstatus på en app på telefonen. På den måde har man altid en status på hånden, så man kan se hvad der er foregået af hændelser og reagere på nødkaldsalarmer.

Priseksempel:

5 brugere med tryghedsalarm, 1 håndsleds tryghedsalarm, 1 to vejs kommunikation tryghedsalarm, opkobling til kontrolcentral og/eller til pårørende eller vagthavende sygeplejerske. Prisen starter fra kun kr. xx

Tryghedsalarm der passer til Jeres behov.

Kontakt og os hør nærmere om SecuraCares tryghedsalarm og hvordan det kan skræddersyes til jeres behov på 70 21 20 21

Ring til os

Vi sidder klar til at rådgive dig til den rigtige løsning og give svar på dine spørgsmål

Hent SecuraCare brochure i PDF version her: SecuraCare tryghedsalarm Brochure